Pôrodníctvo

Naša starostlivosť o Vás je založená na dlhodobej dôvere.

Diagnostika včasnej gravidity.

Včasný záchyt patologických stavov na začiatku gravidity (abnormálny vývoj plodového vajca, mimomaternicová tehotnosť).

Prenatálna starostlivosť o fyziologickú graviditu.

Prenatálna staroslivosť o patologickú a rizikovú graviditu.

Ultrazvukové screeningové vyšetrenia v gravidite (11.-13. týždeň, 18.-21. týždeň, 30.-32. týždeň tehotenstva):

morfológia plodu, korekcia termínu pôrodu podľa ultrazvuku, odhad hmotnosti plodu, určenie pohlavia plodu, vyšetrenie funkcie feto-placentárnej jednotky, tzv.prietoky, zobrazenie jednotlivých štruktúr plodu, placenty, pupočníka.

Špeciálne vyšetrenia v gravidite:

multimarkerový biochemický genetický screening chromozomálnych aberácií plodu, krvná skupina a Rh faktor, vyšetrenie antierytrocytárnych protilátok u Rh negatívnych žien, kompletny krvný obraz 3x v gravidite, BWR, HIV 1,2, HbsAg - na začiatku gravidity a u rizikových tehotných aj v III.trimestri tehotenstva, protilátky na toxoplazmózu a rubeolu, screening tehotenskej cukrovky, kultivácia z dolnej tretiny pošvy na prítomnosť Streptococcus agalactiae. Screening autoimunitnych ochorení štítnej žľazy: TSH, antiTPO.

Včasný záchyt patologických stavov, ohrozujúcich matku alebo plod

(poruchy rastu plodu,hroziaci potrat alebo hroziaci predčasný pôrod, poruchy placentácie, preeclampsia, eclampsia, tehotenská cukrovka...).

Zmluvné poisťovne

Logo Union zdravotná poisťovna Logo Všeobecná zdravotná poisťovna Logo Dôvera zdravotná poisťovna